wtorek, 22 listopada 2016

Nowy początek

Witajcie!
Pierwsze podejście do tworzenia przeze mnie bloga było, nie będę ukrywać, totalnie nietrafione.
Nie potrafiłam wygospodarować czasu na pisanie, komputerem musiałam się dzielić z rodzicielką i po prostu z czasem o tym całkowicie zapomniałam.
Teraz jednak czasu łapię więcej, bo i częściej w domku zostaję, sprzęt w końcu złapałam własny i mam ogromną nadzieję, że uda mi się tym razem nie zawalić.
Mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej i że was nie zawiodę!

Pora więc na prawdziwe przywitanie:

Witajcie moi drodzy! Jestem Marcowy Zając, a to mój domek, czyli Książkowa Norka!
Będzie to blog poświęcony książkom, ale czasami pojawią się też filmy, może muzyka.
Będą recenzje, będą tagi i niespodzianki!
Mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej.
Życzę wam wszystkiego dobrego, zapraszam do śledzenia i
Do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Czekam na kolejne posty z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też po raz kolejny powracam na swoje miejsce, trzymam kciuki za nas obie. ☺

    OdpowiedzUsuń